IT'S ME....

IT'S ME....

Monday, January 12, 2009

BeAuTiFuL LiFe.....BeAuTiFuL ThInGs......

hi....guys.........
nama aku syiqeen....ummmm....
Aku biasa jek...cuma minat sangat pada benda yang cantik walaupun aku tak bape cantik....
tujuan aku wat blog ni untuk semadikan suma benda yang aku suka dan cantik di sini....
harap korang pun suka.........
Aku nk blaja lagi walaupun agak malas sebenarnya.....
skunk aku da abis study kat PSIS @ POLITEKNIK SULTAN IDRIS SHAH.
aku ambik course it tapi tak pandai it pun.aku ambik sijil jek....
tapi tak kisah ar....
ape yang penting aku enjoy ngan idup ni.....

skunk ak kje senheng....nak bli brg elektrik cr aku la.....hahahah.....

Aku suka tengok wayang.....tengok sorang pun bleh bla lagi....kawan aku pun heran,tapi da fav aku.
Aku juga suka tengok drama jepun ke,korea ke janji best.....
Apa yang paling aku suka baca komik....komik cinta tau....banyaknyer adalah keluaran gempak....abez satu kedai aku borong sampai da takde buku jenis camtu yang aku leh beli....kadang2 terbeli sampai dua kali....tu ar tentang aku....
NAK TAU LAGI...KENALI LA DIRIKU INI.........
HOPE U ALL ENJOY............

No comments:

Post a Comment